Nog steeds naar me zin - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wouter Kuster - WaarBenJij.nu Nog steeds naar me zin - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wouter Kuster - WaarBenJij.nu

Nog steeds naar me zin

Blijf op de hoogte en volg Wouter

20 Februari 2014 | Australië, Sydney

Daar ben ik weer met een verslag, nu getypt vanaf mijn stage omdat er op dit moment niet veel voor mij te doen is op deze afdeling.

laat ik beginnen met vorige week, het was een rustige week maar wel een leuk, veel geleerd en op verschillende afdelingen meegelopen. Sommige managers weten wel hoe ze je moeten benutten en andere wat minder maar dat maakt niet uit. Dat geeft wat afwisseling. Het was een rustige week maar dat werd goed gemaakt door de slagroom op de taart van vrijdag, ik mocht mee helpen met de valentijnslunch voor de leden van het museum, meehelpen betekent hier aan een tafel zitten mee eten en drinken, en de decoratie doen dus niet erg vermoeiend, de enige eis was dat ik er een verslag over zou typen dus ja dat vond ik niet erg. Dus dat was een erg leuke middag met leuke gesprekken.

S avonds ben ik samen met een aantal van de groep die ik had ontmoet bij de coastal walk uit geweest er is hier een georganiseerde kroegentocht dus het was een zeer geslaagde avond, zaterdag was mijn verslag en uitslaap dag dus dat was ook prima. Zondag, ben ik wezen tafeltennissen met een Duitser en een Indonesiër dus dat was ook een geslaagde dag.

Maandag was de dag waar ik al een week naar uitkeek de trade fair (een handelsbeurs waar veel van onze leveranciers staan), we gingen kijken voor nieuwe producten voor de nieuwe tentoonstelling (whales). Dinsdag was weer een rustig dagje op het werk en toen vertelde Knut mij dat hij er woensdag niet zou zijn en dat hij niet wilde dat ik boven alleen maar klusjes zou moeten doen. dus stuurde hij me alleen naar de tradefair. Dit was een unieke kans voor mij en heb leuke gesprekken gehad en goede contacten voor het museum gelegd.

en ja dan was het weer vandaag dat het erg rustig is op het werk

nou ja ik ga maar weer wat proberen te doen

groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Wouter

Actief sinds 29 Nov. 2013
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 7000

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 31 Juli 2014

Australia

29 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

17 Februari 2013 - 24 Februari 2013

Curacao

10 Juli 2010 - 18 Augustus 2010

Amerika 2010

Landen bezocht: